همجنسگرا های معروف ایران را بشناسیم

خب منظورم از همجنسگرا های معروف ایران، اونایی هستند که خبر شده اند. شهاب شیری، پیام فیلی، و سایه اسکای، سه تا از آدمایی هستند که اسمشون رو شنیدم. باز اگر آدمای دیگه ای رو میشناسید، توی کامنت اسمش رو بذارید.


1-شهاب شیری: خب این آقای پرانرژی و زیبا، یه همجنسگرای ایرانی ساکن ترکیه ست که توی ایسنتاگرام هم به شدت فعال و محبوبه. رقاص حرفه ایه و ویدیوی رقص های ایرانی و عربیش رو توی ایسنتاگرام می ذاره. 



2-سایه اسکای: یه دختر لزبین و رپر. متولد 1368 که تو یه خونواده مذهبی به دنیا اومده و تو دانشگاه مهندسی الکترونیک خونده و بعدا به ترکیه رفت و بعد هم تو سال 2011 به کانادا مهاجرت کرد. آهنگ های رپ سایه، اکثرا راجع به نابرابری های جنسیتی و لگدمال شدن حقوق لزبین ها تو ایرانه.



3- پیام فیلی:

پیام فیلی یک شاعر و نویسنده ی همجنسگرای ایرانیه که تو سال 2014 به ترکیه مهاجرت کرد و از اون جا به دعوت اسرائیل به اونجا (چرا اسرائیللل؟؟) مهاجرت کرد. با وجودی که از رفتنش به اسرائیل زیاد راضی نیستم و به نظرم خیانت به ایرانه که آدم به یه کشور ننگ آوری مثل اسرائیل بره که این همه فلسطینی رو کشته و سر مردم ایران این همه بدبختی آورده، به هرحال جا داره که راجع بهش توضیح بدم. پیام فیلی تا حالا هشت تا اثر توی خارج کشور چاپ کرده و حتی یک رمان "من سبز می‌شوم، میوه می‌دهم، انجیر" نوشته.



4- مانی کسراییان:
مانی کسراییان یه بازیگر ایرانی متولد 1355 ـه که  بعد از ترک ایران، به عضویت بخش تولید فیلم و سریال شبکه ماهواره‌ای جم دراومد. الان توی ترکیه زندگی و فعالیت میکنه. کسرائیان در رابطه با برنامه بچه‌های رنگین کمان از تلویزیون ایران اینترنشنال اعلام کرد که همجنسگراست. قبلا هم توی «فیلم جایی دیگر (۱۳۸۱)» نقش یه ترنس رو بازی کرده بود.

نظرات