معرفی سریال های کالج ای که راجع به گرایش جنسی اند

Física o Química

یه سریال اسپانیاییه راجع به زندگی چند تا دانش آموز کالج و تجربه شون با مواد مخدر و روابط جنسی و شناخت گرایش هاشون. ژانر سریال دراما و کمدیه و توی کالج می گذره. دو تا از شخصیت های گی داستان Fer و  David هستد که رابطه ی بامزه ای دارند. اما رابطه ی این دوتا مرکز داستان نیست و راستش به خاطر همین هم من سریال رو کامل ندیدم. یه خرده دیدن سریالای کالجی از سنم گذشته (قاه قاه قاه). اما بخش هایی از سریال رو که راجع به فر و دیوید بود دیدم و خوشم اومد.



SKAM France
این سریال تازه و جذابیه که بازم راجع به چند تا دانش آموز کالجه و نظری هم به گرایش های جنسی شون داره. این وسط خط داستانی Lucas و Eliott ـه که به رابطه ی گی و شناخت گرایش جنسی می پردازه. اگه دارید زبان فرانسوی یاد میگیرید این سریال میتونه خیلی براتون مناسب باشه. از سریال فیسکا و کوایمیکا احساسی تر و جذاب تره به نظرم. و شخصیت هاش هم خیلی کاریزمای بالایی دارند.


Cor de la ciutat
اینم یه سریال اسپانیای دیگه ست که شخصیت هاش نوجوون هستند. خط داستانی Enric و Max  گی هستش اما من غیر از این که به نظرم Max به شدت شخصیت جالبی بود، از دوگانگی و تردید انریک و لاس زدنش با دخترا وسط رابطه ش با مکس زیاد خوشم نیومد و به نظر میومد یه عالمه از اپیزودها به این صرف شده که متوجه بهش که بایسکچواله یا گی. یه خرده اینش خسته کننده بود.



بازم به این لیست اضافه خواهم کرد! فعلا تو ذهنم فیلم Closet Monster ـه.




نظرات